Kære Husejer.
Dette er information til de husejere, som har bestilt bredbånd hos YouSee i 2017.
Vi har konstateret, at der er en udfordring for de husejere i Hole In One, der har bestilt bredbånd ved YouSee,. De berørte husstande har bestilt bredbånd til adressen i Himmerland, og YouSee har sendt ordrebekræftelse og fakturaer til denne adresse.
Alle de fremsendte breve er afleveret i de nu kasserede postbokse. Det betyder at de fremsendte ordrebekræftelse og faktura aldrig er nået frem til rette ejermand. Da YouSee ikke har modtaget betaling er der også udsendt rykkerbreve.
Vi har derfor lavet en aftale med YouSee og fået fremrykket betalingsfristen for betaling af bredbånd. Betalingsfristen er flyttet til den 1.10 2017.
Disse husstande skal have ændret faktura adresse til deres hjem adresse, alternativ, vælge kort betaling, PBS eller faktura pr. mail, hvilket YouSee anbefaler.
Husejerne bedes kontakte kundeservice 70704040, som vil hjælpe med betaling af faktura og tilmelde faktura til mail og dem der ikke har en sådanne, skal tilmelde fakturaen til hjemmeadressen, ligeledes anbefaler YouSee at betalingen tilmeldes PBS eller automatisk kort betaling.
Efter postboksene er blevet fjernet har Centereret modtaget flere breve fra YouSee til husejerne. Disse kan afhentes i Centeret. Hvis du, som husejer er tvivl om du har modtaget breve fra YouSee, bedes du kontakte YouSee kundeservice 70704040. De vil meget gerne hjælpe.
God weekend.